Reklamácia tovaru
Postup pri reklamácii
Reklamovaný tovar spolu s kópiou daňového dokladu môžete priniesť osobne do našej predajne v Žiline alebo v Poprade, ak sú pre vás predajne dostupné a vyhovuje vám to.
Druhou možnosťou je tovar zaslať poštou alebo kuriérom, spolu s kópiou daňového dokladu a uvedeným dôvodom reklamácie na našu adresu, aj s uvedením nášho tel.č. a emailu (dôležité pre kuriéra a sledovanie zásielky, jej včasné a správne doručenie ku nám!):
FAMON men, s.r.o.
Antona Bernoláka 55
010 01 Žilina
email: info@famon-men.sk
Tel.: +421 950 577 717
Nárok na reklamáciu si môžete uplatniť do 24 mesiacov odo dňa zakúpenia tovaru. Vašu reklamáciu riadne zaevidujeme a zodpovedne posúdime.
V lehote do 3 dní od doručenia vás budeme kontaktovať s vyjadrením, ako bola vaša reklamácia vybavená. V prípade, že bude potrebné zložitejšie odborné posúdenie chyby tovaru, sa lehota posúva na 30 dní. O všetkom vás budeme informovať e-mailom alebo telefonicky.
Pozrite si celé znenie Reklamačného poriadku.